Godnatt :)

Hallå hallå världen :)
Varje dag den här veckan har jag trott att det varit fredag, smått irriterande.
Iaf så har jag skrivit på en inlämning inför seminariet som vi hade idag hela helgen och måndag och tisdag. Så idag efter skolan har jag äntligen hunnit tvätta samt städa lite, tråkigt men behövligt. Jag håller även på att skriva två personliga brev till sommarjobb jag ska söka. Tiden har bara flygit förbi och har inte haft tid/orkat tagit tag i det.... men nu så :)
Imorgon och på fredag är det skola och sen på lördag blir det utgång i någon bygdegård, typ bondfest haha, men ska faktiskt bli kul :D
Nu slutade precis greys anatomy så ska ta och ringa min älskling och sen sova :)

Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig oxå finis! <3

2012-04-21 @ 07:17:58
URL: http://lilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0