Dansa pausa

Har precis städat här hemma och packat ner allting som jag ska ha med mig hem till Stockholm över sommaren. Ska bli skönt att vara där, men samtidigt tråkigt att inte kunna träffa vännerna här ifrån, men kommer väl komma hit något under sommaren också :) Idag ska jag hem till Evelina efter att jag lämnat av alla mina saker hos mamma och pappa. Imorgon ska jag ju ha mitt första provpass på mammas jobb. Ska bli kul, men jobbigt..
På onsdag är jag ledig så ska träffa evelina, samt försöka hinna in till stan en sväng och hitta en ny bikini :)
På torsdag blir det jobb igen och sen utgång på fredag med Anna och Emma som jag nämnde tidigare! :)

Vad som redan har hänt däremot är att jag hade sista tentan i fredags och därmed har sommarlov i tre månader! Hur skönt som helst! Tentan gick bra, får iaf godkänt men hoppas jag får vg, tyckte jag kunde allt iaf :) Sen efter tentan åkte jag hem till Marlen och dem och kollade på film och så :). På lördagen blev det utgång trots att det inte höll på att bli någon först. Va ett bra avslut på skolan samt en bra början på sommaren ;)

Om en timma ska jag börja gå mot tåget så ska fixa det sista nu :)

Några få bilder från lördagen kommer här


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!! E faktiskt nöjd :)

2012-06-29 @ 15:47:57
URL: http://lilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0