Almost there

Hej hej hallå bloggen,
Snart snart snart är skolan äntligen över och jag har ett långt och härligt sommarlov framför mig. Men innan dess så är det två tentor en nu på tisdag och den andra är på fredag. Så just nu består min tid av en massa plugg. Va i skolan idag halv elva till sju och pluggade.. gick bra i början men i slutet gick det sådär. Imorgon ska jag dit igen och plugga det sista inför tisdagen. Hoppas verkligen det går bra. Sen åker jag förmodligen hem på söndagen den 3.

Mina planer för sommarn är än så länge utgång den åttonde med Anna och Emma, sen den fjortonde åker jag till Grekland med Daniel, mamma, pappa, fredrik och mormor. Ska bli såå skönt att bara sola och slappa. Visserligen är det fint väder här men ändå skönt att komma bort och bara vara! :)


Idag är det morsdag också så Grattis bästaste och finaste mamma <3


Kommentarer
Postat av: E

Och jävlar vilken utgång det ska bli också! ;) Saknar dig plutten<3

2012-06-03 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0