Mot Göteborg

Hejsan hoppsan, tänka skriva ett lite snabbt inlägg för alla mina tusen trogna läsare ;) Lever gör jag iaf, även om jag inte uppdaterar här så ofta. Daniel är här hos mig nu och vi ska strax åka till Göteborg för att kolla på lite julklappar och gå på Lissebergs julmarknad. Mysigt och roligt. Annars har vi faktikst mest bara pluggat så inte så roligt.
Nu på måndag börjar jag min vfu så har behövt förbereda en massa till det. Ska bli kul men samtidigt är jag inte så taggad.. är rätt allmänt trött på plugget just nu också kan nog beror på att det bara blir mörkare och mörkare ute.. Som tur är har vi i alla fall inga minus grader ännu.
 
Nej har inget mer roligt att berätta så tills nästa gång jag skriver får ni ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0