Tidig morgon

Vaknade nu typ på pricken halv åtta, igår va samma sak och dagen innan strax innan åtta, och då är grejen att jag ställt klockan på nio. Jag har gått och lagt mig som vanligt också så borde egentligen sova längre. När man väl har skola och ska upp vid den här tiden då är man ju dödstrött istället..
 
Men idag är jag iaf glad eftersom att Evelina kommer till mig idag, som jag har längtat! Men innan hon kommer vid halv fyra så är det plugg till tentan som gäller. 
 
Eftersom jag vaknade så tidigt så hinner jag med ett eller två avsnitt på någon serie, vilken av alla vet jag inte ännu men det återstår att se :)
 
Glad torsdag på er alla och glad hallooween. Eller vad säger man om halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0