VFU och helg

Första veckan på VFU:n är avklarad. Den har innehållit en massa, men framförallt har jag haft tre egna lektioner varav på en av dem så hade jag en lärare från högskolan på besök som kom och kollade på mig. Det gick bra som tur var, så det var skönt.
   Men jag är dock trött, har varit det hela veckan, inte van att gå upp så tidigt som jag gör nu.. men bara en vecka kvar nu, skönt men samtidigt är det tråkigt innebär att man måste göra en massa plugg igen.
 
I onsdags så åkte Daniel hem efter att ha varit här i en och en halv vecka. Tråkigt och jobbigt är det, mycket mysigare att ha honom här <3
 
I helgen nu så ska jag vila upp mig men även plugga och kolla om jag hittar några julklappar.
 
Nu är det dags för att börja med maten..
Saknar mina föräldrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0