Fredag

Fredag idag, tenta stod på schemat och det gick bra, kändes bra och blir godkänd iaf :) nästa fredag är det tenta igen samt två inämingar som ska in då, färdig med en redan så bara den ena kvar, skönt. Har inga lektioner nästa vecka så blir bara plugg för min del.
På torsdag också så kommer bästa Evelina hit och stannar tills på söndag, ska bli så grymt roligt och längtar galet mycket!
 
Efter tentan blev det lunch med några från klassen och sen gick jag och handlade. när jag kom hem igen deckade jag i soffan. Har inte gjort så mycket mer. lagade potatis och purjolökssoppa som blev asgod och nu sitter jag här i soffan och kollar på x-factor. Det är bra men gillar inte riktigt konceptet med att dommarna har sina egna artister, tycker faktiskt att idol va bättre..
 
Ska nog sätta på en film eller en serie som jag kan titta på och sen blir det nog att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0