Leka syslöjdslärare imorgon

Just nu sitter jag och dricker te medans jag halv pluggar och tittar på tv i väntan på att Project runway ska börja.
Idag har jag haft skola och på morgonen ringde en från en skola och frågade om jag kunde vikariera imorgon som syslöjdslärare. Ska ha en 2:a, 5:a, 6:a och 9:a. Kan ju inte så värst mycket om syslöjd förutom det jag själv gjort i grundskolan haha. Men rätt scary att ha klass 9 sen.. Hoppas det går bra iaf, hon jag pratade med sa att det va rätt stökiga så får se hur det går.. ska iaf bli kul!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad spännande :D. Kommer gå superbra!

Svar: Ja, jag hoppas det :)
Caroline Lindblom

2012-10-01 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0