Torsdag

Har precis ätit mat hos mormor, skönt att vara hemma hos mamma och pappa och slippa laga maten själv. Nog det som är jobbigast med att bo själv ändå och att det är så himla tråkigt att laga mat till sig själv och behöva äta ensam..
 
Har pluggat i stort sett hela dagen och ska plugga nu ett tag till. Strax innan nio ikväll så ska jag iväg och hämta Evelina på hennes jobb för att sen se på greys anatomy som vi inte gjorde igår. Även fast jag har pluggat hela dagen känns det inte som att jag fått något gjort, har läst en massa böcker men känns ändå inte som att man gjort ngt, konstigt egentligen..
 
Aja, imorgon ska jag plugga igen och sen åka hem till pojken min. På lördag sen så är det ju Treater som gäller, så jag hoppas den är bra eftersom den är ändå ca 6 timmar lång inklusive mat då :)
 
Nu blir det mer plugg innan jag ska äta fruktsallad med mormor och sen bege mig till Evelina.
 
Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0