Tråkregn

Vikariatet idag gick superbra, det var roligast att ha femmorna och sexorna så känns ju bra att jag har valt den årskursen iaf :) med tvåorna var det typ kaos alla ville ha hjälp hela tiden och trotts att den klassen hade två elevassistenter med sig så räckte det inte till. Med niorna så var det inte så mycket man kan göra, de är ju rätt självgående men dock så gjorde de inte så mycket men det är ju ändå slöjd och när de är klara finns det ju inte så mycket som jag kan komma på eller säga vad de ska fortsätta med eftersom jag själv inte hade fått ngr instruktioner. Men kul var det iaf! :) Sen så när jag hade sexorna och femmorna så fick jag ju chansa lite med deeras frågor om hur det skulle göra, men tror nog det blev bra och fördet mesta rätt i alla fall haha
 
Nu håller jag på att tvätta lite tvätt och ska väl strax börja laga mat.
Håller även på att få huvudvärk igen som jag förövrigt har fått varje kväll nu i några dagar det är sjukt irriterande..
 
Glad bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0