Uttråkad tjej

Åh är rastlös.. beror nog på att jag inte har gjort så mycket idag. Umgåtts dagen med min älskling som åkte hem idag :( Kollat på serier och puggade ytterstlite, så förklarar väl min rastlöshet egentligen.
Sitter fortfarande och kollar på tv fast det går ju verkligen ingenting bra idag.. I veckan så ska jag plugga galet, måste träna på min storytelling samt komma på vad jag ska säga och även böja plugga på den ena tentan och börja läsa en bok till ett seminarium. Något som gör det hela lite roligare är att jag åker hem till mina föräldrar och pojkvän på onsdag :) Samt att jag även ska träffa Evelina och förhoppningsvis får jag viakriera på mammas jobb samtidigt som hon jobbar! :)
 
På lördagen så ska jag och Daniel gå på teatern Treater som han fick i födelsedagspresent av mig :)
 
Nej har egentligen ingenting mer som jag vill säga, så säger väl godnatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0