And I'm back

Ja juste, man hade en blogg som man kanske ska ta att uppdatera lite mer och kanske lite oftare... under sommaren har det ju ekat tomt här inte för att jag är så flitig annars men men..
   Nu har skolan börjat igen och jag läser just nu englska. Kul men samtidigt jobbigt då man ska ligga på en viss nivå i det engelska språket gällande både tal och skrift. Har bara gått ngr få dagar i skolan så knappt kommit in i vardagen än då jag var ledig i fredags och är även ledig imorgon, men skönt med en lugn start. På onsdag så ska jag visserligen ha läst ut en engelsk skönlitterär bok som vi har seminarie om så har ju haft saker att göra från start ändå. Sen på onsdag så åker jag även till Spanien med min pojkvän och hans familj. Ska bli såååå skönt!
 
I helgen så har jag shoppat lite på fredagen både kläder och annat som jag behövt till min lägenhet och så :) I går (lördag) åkte jag till Göteborg med Elina, Marlen och Minna, Hittade ingenting till mig själv, men hade ju köpt kläder dagen innan så var nöjd ändå :) Idag så har jag varit hemma hos Cissi och inte gjort speciellt mycket snackat en massa, och umgåtts med hennes barn.
 
Tänkte ta och uppdatera sen om min sommar men orkar inte med det nu, så får bli en annan dag!

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0