Min sommar!

Skulle uppdatera om min sommar tänkte jag men kommer typ inte ihåg vad jag har gjort.. Men iaf, i början av sommaren så var jag och min familj och Daniel i Grekland. Var super skönt med tanke på att det var ju typ den enda solen man fick i sommar.. väldigt tråkigt. Dock låg kameran mest på rummet förutom en dag så blev väldigt få bilder på resan. Men kul hade vi och solade och badade och en kväll gick jag, Daniel och Fredrik ut på stan :)
 



Efter Grekland så jobbade jag lite och umgicks med vänner. Sen v.27 åkte jag tillsammans med Daniel och hans 6 killkompisar till min lägenhet i Borås. De spelade golf på dagarna medans jag träffade vänner. och i slutet av veckan åkte vi till Göteborg och gick på Lisseberg. Det började dock regna som in i helvete så man var ju inte torr någonstans när vi kom till hotellet. Efter den veckan så blev jag sjuk strax efter vi kom hem, hes som fan och tappade tillslut rösten helt och hållet blandat med feber.. Lagom kul när man var ledig och allt..




Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Jobbat en hel del, träffat vänner och umgåtts med familj och pojkvän.
 
Idag var det skola sen har jag fixat en massa inför Spanien som jag åker till imorgon och nu är det dags för mig att förbereda mig lite inför lit.sem som jag har imorgon :)
 
Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah carro otipp att det inte blev mkt bilder , du har alltid vart sämst på att fota, e ju tack vare mig som det blivit mkt bilder tidigare år ;) muhaha

2012-11-01 @ 08:59:40
URL: http://lilu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0