Söndag 30/9

ååååååh damp!!! skrev ett inlägg och precis när jag skulle publicera så blev det fel på blogg.se
fyyy va drygt.. aja orkar inte skriva om allt så kortar ner det
Helgen: mamma, pappa, mormor och Elvria kom hit på torsdagen. Har varit med dem i limmared och här i Borås. I lördags åkte jag, mamma och pappa till ullared. Var sjukt mycket folk och jävligt jobbigt, men hittade lite saker ändå..
Idag: De åkte hem vid ett tiden och jag har varit ute och gått runt sjön och till ica maxi och runt en sväng. Var även och köpte en förlängningssladd men när jag kom hem så passade inte den i uttaget så därför gick jag tillbaka till ica och köpte en annan sak som den då skulle passa i men glömde kolla så att den nya saken passade i uttaget och när jag kom hem så visade det sig ju såklart att den inte passade.... DAMP på det också..
Förra veckan var det typ bara skola och det är det denna vecka också, men förhoppningsvis får jag hoppa in som vikarie på tisdag då jag skrivit upp mig på vikariebanken :)
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av min serie och vänta på att min kärlek ska ringa efter sin match :)
 
Bilder från Spanien
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0